Întrebări frecvente

Mai jos veți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări:

 

CE PRODUSE OFERĂ WALLFLUENT.RO?

În magazinul nostru oferim o gamă largă de picturi pe sticlă și pânză, panouri de bucătărie, panouri de bucătărie, capace de bucătărie și ceasuri de perete din sticlă cu modele originale.

 

CUM SĂ GĂSIȚI GRAFICUL POTRIVIT? 

În magazin puteți utiliza motorul de căutare introducând frazele dorite sau utilizând categoriile create. Dacă aveți probleme în alegerea unei imagini, puteți contacta oricând consilierii noștri la numărul de telefon +40 312294741 sau prin e-mail la adresa [email protected] .

 

CUM SĂ PLASAȚI O COMANDĂ?

Procesul de comandă este foarte simplu! Când găsiți designul produsului preferat, tot ce trebuie să faceți este să faceți clic pe ADAUGĂ LA Coș. Apoi pur și simplu completați formularul de comandă și efectuați plata. Dacă aveți orice problemă, vă rugăm să ne contactați!

 

CUM POT PLĂTI PENTRU COMANDA MEA?

Plata pentru comanda dvs. se efectuează prin intermediul plății online securizate, de ex: PayU, card de credit sau plata la livrare (la curier)

 

CARE ESTE TERMENUL DE LIVRARE?

Fiecare produs este fabricat la comandă individuală. Procesarea începe după confirmarea comenzii și a plății și durează 2 zile lucrătoare. Timpul total de procesare este de obicei de 4 până la 7 zile lucrătoare.

 

CUM SE EFECTUEAZĂ LIVRĂRILE ÎN ȚARĂ ȘI ÎN STRĂINĂTATE?

Expediem prin intermediul companiilor de curierat atât în țară, cât și în străinătate. Termenul de livrare este de obicei de 4-7 zile lucrătoare.

 

CARE ESTE COSTUL COMENZII?

Prețul este afișat de fiecare dată pe pagina produsului. Costurile de transport trebuie adăugate la fiecare comandă.

 

CE TREBUIE SĂ FACEȚI DACĂ UN COLET ESTE DETERIORAT?

Dacă observați vreo deteriorare a ambalajului atunci când ridicați coletul de la curier, asigurați-vă că îl deschideți în prezența curierului. Dacă și produsul este deteriorat, trebuie să întocmiți imediat un raport de deteriorare împreună cu curierul. Apoi, trimiteți-l la [email protected] împreună cu o fotografie a daunei. După ce primim raportul dumneavoastră, vă vom trimite un produs nou, de calitate deplină.

 

CUM SĂ DEPUNEȚI O PLÂNGERE?

Dacă un produs care v-a fost livrat nu este conform cu comanda dvs. - este o dimensiune, un cadru, un material greșit sau comanda dvs. este incompletă, vă rugăm să ne anunțați imediat! Trimiteți un e-mail la [email protected] atașând fotografii ale defectului. Odată ce reclamația dvs. este acceptată, vă vom trimite produsul corect sau vă vom rambursa banii.

 

ESTE POSIBIL SĂ RETURNAȚI UN PRODUS ACHIZIȚIONAT?

Magazinul Wallfluent.ro oferă 14 zile pentru returnarea unui produs standard. Amintiți-vă, totuși, că produsul returnat nu trebuie să fie deteriorat sau folosit. Includeți dovada de achiziție și datele dvs. personale cu numărul de cont în care urmează să efectuăm rambursarea. Banii dvs. vor fi rambursați după 10 zile de la primirea produsului și a informațiilor necesare.

 

ESTE POSIBIL SĂ PLASAȚI O COMANDĂ PERSONALIZATĂ?

Dacă nu găsiți ceea ce căutați pe site-ul nostru, scrieți-ne! Realizarea comenzilor non-standard este o plăcere pentru noi! Putem modifica designul (culoare, model) sau putem realiza produsul pornind de la lucrarea pe care ne-o furnizați (nu uitați, totuși, că imaginile pentru imprimare trebuie să fie de cea mai bună calitate posibilă). Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail la [email protected] sau prin formularul de contact. Vă rugăm să rețineți, totuși, că comenzile personalizate nu sunt returnabile.

 

POT OBȚINE O REDUCERE?

O reducere unică de -11 RON poate fi obținută prin înscrierea la buletinul informativ.

 

DACĂ MAI AVEȚI ÎNTREBĂRI, SCRIEȚI-NE!