Reclamații și returnări

 

RECLAMAȚII

1. Perioada de garanție pentru produsele oferite în magazinul nostru este de 24 de luni.

 

2. Vânzătorul va fi răspunzător față de client în cazul în care bunurile prezintă un defect fizic sau juridic (garanție).

 

3. În cazul în care Bunurile prezintă un defect, Clientul va avea dreptul de a:

a) să facă o declarație de voință, să reducă prețul sau să se retragă din Contractul de vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul înlocuiește imediat și fără inconveniente nejustificate pentru Client Bunurile defecte cu unele fără defect sau înlătură defectul. Această limitare nu se aplică dacă Bunurile au fost deja înlocuite sau reparate de către Vânzător.

b) cererea de înlocuire a Bunurilor defecte cu Bunuri lipsite de defecte sau de înlăturare a defectului. Vânzătorul este obligat să înlocuiască Bunurile defecte cu unele fără defecte sau să înlăture defectul într-un termen rezonabil, fără inconveniente nejustificate pentru Client.

 

4. Clientul care își exercită drepturile de garanție este obligat să livreze articolul defect la adresa vânzătorului. În cazul unui client care este un consumator, costul livrării este acoperit de vânzător.

 

5. Toate reclamațiile legate de bunuri sau de executarea contractului de vânzare, clientul le poate depune în scris sau prin e-mail la adresa vânzătorului. Transmiterea unei reclamații în format electronic la următoarea adresă: info@wallfluent.ro va accelera timpul de procesare a reclamației.

 

6. În termen de 14 zile de la data solicitării care conține reclamația, Vânzătorul răspunde la reclamația privind bunurile sau la reclamația privind executarea contractului de vânzare depusă de Client.

 

7. Motivele pentru reclamație sunt defectele tehnice ale produsului, cum ar fi:
- dimensiune greșită,
- cadru greșit,
- tipul greșit de material
- lipsa oricăreia dintre componentele comenzii

 

8. Reclamațiile nu sunt eligibile:

Notificare cu privire la faptul că motive precum sclipici, aur, argint, beton, marmură, tablă ruginită, lemn etc. nu arată ca cele reale. Motivele sunt imprimate și, prin urmare, pot avea un aspect diferit de cel real. Reflexiile luminii nu fac parte din opera de artă.

-Diferențe de culori. Nuanțele produsului finit pot diferi ușor de vizualizare din cauza calibrării monitorului pe care sunt vizualizate articolele, a mașinii de tipărit și a tipului de cerneală utilizată - diferența de nuanțe nu este un motiv de reclamație.

-Comanda anterioară avea o culoare diferită. Comenzile create într-un interval de timp diferit în cazul unui doming pot diferi ușor în ceea ce privește nuanțele și încadrarea, deoarece noi producem toate produsele după primirea comenzilor.

-Deteriorări mecanice (manipularea produsului, ardere, utilizare necorespunzătoare)

-Produsele cu etichete lipite nu pot fi revendicate. Acest lucru este valabil atât pentru modul în care au fost lipite etichetele agățătoare, pentru desprinderea etichetelor agățătoare, cât și pentru produsele care au căzut sau au alunecat după ce etichetele agățătoare au fost lipite. Etichetele suspendate sunt certificate pentru rupere, astfel încât un produs care este agățat de etichetele suspendate în conformitate cu instrucțiunile este sigur de utilizat.

 

Dreptul de retragere


RETURNURI

Comenzile individuale nu sunt returnabile.