Regulamentul magazinului

 

§ 1 Informații generale

1. Magazinul Wallfluent este administrat de societatea Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o., date de înregistrare: Mysłowicka 1, 43-100 Tychy, NIP: 6462933172, REGON: 243492288. Este înscrisă în Registrul antreprenorilor din Registrul național al instanțelor de judecată ținut de Tribunalul districtual SĄD REJONOWY KATOWICE_WSCHÓD W KATOWICACH, Departamentul VIII Economic al Registrului național al instanțelor de judecată, sub numărul KRS:0000493662. Persoana autorizată să reprezinte societatea este președintele consiliului - Mateusz Gabryś.
2. Producătorul tuturor produselor disponibile în magazin este Drukarnia Piga Sp. z o.o., cu sediul în Tychy, ul Mysłowicka 1, 43-100. Date de contact: drukarnia@piga.pl. Magazinul Wallfluent acționează în calitate de vânzător, responsabil pentru îndeplinirea comenzilor, serviciul clienți și îndeplinirea obligațiilor care decurg din legislația privind protecția consumatorilor.
3. Acești termeni și condiții stabilesc condițiile de utilizare a serviciului. Utilizatorul serviciului este obligat să se familiarizeze cu conținutul termenilor și condițiilor, iar efectuarea unei achiziții indică acceptarea acestora.
4. Toate relațiile contractuale dintre Wallfluent și Client sunt supuse Termenilor și condițiilor generale de afaceri. Abaterile vor fi luate în considerare numai dacă au fost confirmate anterior în scris între vânzător și client sau dacă au fost specificate în prezentele condiții generale.
5. Atunci când plasează o comandă, clientul se angajează să furnizeze date personale complete și veridice. În cazul în care sunt furnizate date false, clientul este răspunzător pentru orice daune rezultate.

 

§ 2 Încheierea contractului

1. Imaginile și orice alte produse prezentate de Wallfluent pe internet sau în alte medii nu reprezintă o ofertă comercială în sensul articolului 534 din Codul civil, ci doar o invitație din partea clientului de a prezenta o ofertă de cumpărare. Ofertele de cumpărare pot fi prezentate prin intermediul site-ului Wallfluent sub formă de formulare online sau în scris la adresa de e-mail.
2. Plasarea unei comenzi în magazinul online echivalează cu exprimarea dorinței de a încheia un contract de cumpărare în termenii și condițiile specificate în prezentul regulament și în comandă.
3. Atunci când plasează o comandă, clientul este obligat să ia în considerare prețul total al comenzii. Toate prețurile afișate pe site sunt prețuri brute, inclusiv TVA de 19%, și nu includ costurile de expediere.
4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza prestarea serviciului și îndeplinirea comenzii în cazul în care produsele au un conținut care contravine legii, bunelor maniere sau normelor de conduită socială. De asemenea, vânzătorul își rezervă dreptul de a face modificări ale prețurilor produselor oferite, precum și ale costurilor de livrare a articolelor comandate.

 

§ 3 Plata

1. Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., pentru fiecare comandă, emite o Factură de TVA în format electronic, în conformitate cu conținutul Legii din 11 martie 2004 privind taxa pe bunuri și servicii (text consolidat: Jurnalul legilor din 2011 nr. 177, punctul 1054) și Regulamentul ministrului de finanțe din 3 decembrie 2013 privind emiterea facturilor (Jurnalul legilor din 2013, punctul 1485). Datele acceptate pentru factura cu TVA sunt aceleași cu datele furnizate de cumpărător, în formularul de comandă, atunci când plasează o comandă în magazinul online. Datele cumpărătorului și datele pentru factura cu TVA pot fi diferite. Aceste date trebuie definite de cumpărător, atunci când plasează o comandă prin intermediul magazinului online. Cumpărătorul, în conformitate cu reglementările aplicabile, are dreptul de a solicita Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., cu sediul în Tychy (43-100), ul. Przemyslowa 68, să trimită o factură emisă în conformitate cu dispozițiile de mai sus pe suport de hârtie, trimițând o astfel de solicitare la următoarea adresă de e-mail: ksiegowosc@piga.pl sau prin poștă la adresa: Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., ul. Mysłowicka 1, 43-100 Tychy.

2. Plățile pentru comenzi pot fi efectuate sub formă de:
- card de credit, PayPal
- plata la livrare - plata la livrare este 35 RON.
3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a accepta sau refuza anumite forme de plată.

Valoarea plății în numerar la livrare nu trebuie să depășească 695 RON. Comenzile care depășesc această sumă trebuie plătite integral înainte de începerea procesului de executare.

 

§ 4 Livrare

1. Atunci când comandați livrarea la domiciliu, puteți plăti comanda în numerar la livrare sau puteți alege o altă formă de plată:

- card de credit, PayPal
2. Începutul perioadei de procesare a comenzii se consideră a fi trimiterea unui e-mail de confirmare a faptului că comanda a fost acceptată pentru procesare. Aceasta are loc după primirea informațiilor complete privind comanda. 
3. Livrarea se face prin intermediul companiilor de curierat.

4. Termenul de livrare pentru produsele oferite pe site-ul Wallfluent.ro este de 3 zile lucrătoare. Termenul maxim de livrare este de 7 zile lucrătoare. Costurile de livrare sunt calculate separat pentru fiecare comandă și sunt specificate în configurator.

 

 

§ 5 Garanție

5.1 Vânzătorul va asigura livrarea de Bunuri fără defecte fizice și juridice. Vânzătorul va fi răspunzător față de Client dacă Bunurile prezintă un defect fizic sau juridic (garanție).

5.2 Dacă Bunurile au un defect, Clientul poate:

a) să facă o declarație de reducere a prețului sau să se retragă din Contractul de vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul înlocuiește imediat și fără inconveniente excesive pentru Client Bunurile defecte cu unele fără defecte sau înlătură defectul.

Această limitare nu se aplică dacă Bunurile au fost deja înlocuite sau reparate de către Vânzător sau dacă Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a înlocui Bunurile cu Bunuri fără defecte sau de a înlătura defectele. Clientul poate, în locul remedierii defectelor propuse de vânzător, să solicite înlocuirea bunurilor cu bunuri fără defecte sau, în locul înlocuirii bunurilor, să solicite remedierea defectelor, cu excepția cazului în care aducerea bunurilor în conformitate cu contractul într-un mod ales de client este imposibilă sau ar necesita costuri excesive în comparație cu modul propus de vânzător. La evaluarea costurilor excesive, se iau în considerare valoarea bunurilor fără defecte, tipul și importanța defectului constatat, precum și inconvenientele la care ar fi expus clientul printr-o altă modalitate de satisfacere.

b) să solicite înlocuirea Bunurilor defecte cu Bunuri fără defecte sau eliminarea defectului. Vânzătorul este obligat să înlocuiască Bunurile Defectuoase cu Bunuri fără defecte sau să înlăture defectul într-un termen rezonabil, fără inconveniente nejustificate pentru Client.

Vânzătorul poate refuza să satisfacă cererea Clientului dacă aducerea Bunurilor Defectuoase în conformitate cu Contractul de vânzare în modul ales de Client este imposibilă sau ar necesita costuri excesive în comparație cu celălalt mod posibil de a le aduce în conformitate cu Contractul de vânzare. Costurile de reparare sau de înlocuire sunt suportate de către vânzător.

5.3. Clientul care își exercită drepturile de garanție este obligat să livreze articolul defect la adresa Vânzătorului. În cazul unui Client care este Consumator, costul livrării este acoperit de către Vânzător.

5.4. Vânzătorul este răspunzător în temeiul garanției dacă defectul fizic este detectat înainte de împlinirea unui termen de doi ani de la livrarea bunurilor către Client. Cererea de remediere a defectului sau de înlocuire a Bunurilor cu Bunuri fără defect se prescrie după un an, dar această perioadă nu se poate încheia înainte de expirarea perioadei specificate în prima teză. În această perioadă, clientul se poate retrage din contractul de vânzare sau poate face o declarație de reducere a prețului din cauza unui defect al bunurilor. În cazul în care Clientul a solicitat înlocuirea Bunurilor cu unele fără defect sau eliminarea defectului, termenul de retragere din Contractul de vânzare sau de depunere a unei declarații de reducere a prețului începe la expirarea ineficientă a termenului de înlocuire a Bunurilor sau de eliminare a defectului.

5.5. Orice reclamație referitoare la Bunuri sau la executarea Contractului de vânzare, Clientul o poate adresa în scris la adresa Vânzătorului.

5.6 Vânzătorul va răspunde, în termen de 14 zile de la data solicitării care conține reclamația, la reclamația referitoare la Bunuri sau la reclamația referitoare la executarea Contractului de vânzare prezentată de Client.

5.7. Clientul poate înainta Vânzătorului o reclamație în legătură cu utilizarea serviciilor gratuite furnizate electronic de către Vânzător. Reclamația poate fi depusă în format electronic și trimisă la adresa info@wallfluent.ro. Clientul trebuie să includă o descriere a problemei în reclamație. Vânzătorul va analiza imediat, dar nu mai târziu de 14 zile, reclamația și va furniza Clientului un răspuns.

5.8 Vânzătorul permite Clientului, care este un Consumator, să utilizeze soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum. Entitatea competentă pentru Vânzător este Inspectoratul Voievodal de Inspecție Comercială din Katowice. ul. Brata Alberta 4. 40-951 Katowice. Cutia poștală nr. 178. Tel. secretariat: (32) 35 68 100.

 

§ 6 Limitarea răspunderii

1. Vânzătorul nu este responsabil pentru lipsa accesului continuu la magazinul pe internet și pentru viteza sistemului, precum și pentru erorile tehnice și electronice care apar în timpul procesului de comandă, în cazul în care acestea sunt cauzate de factori aflați în afara controlului magazinului.

 

§ 7 Dreptul de retragere

Dreptul de retragere

 

§ 8 Reclamații

1. Vânzătorul oferă o garanție de 12 luni pentru produsele oferite. Termenul este valabil de la data livrării produsului către Client.
2. Vânzătorul furnizează instrucțiuni pentru instalarea produsului.
3. Cumpărătorul trebuie, imediat după descoperirea neconformității serviciului cu contractul, să facă o reclamație scrisă la adresa de e-mail info@wallfluent.ro.
4. Vânzătorul este obligat să examineze reclamația în termen de 14 zile de la depunerea acesteia.
6. În cazul în care se constată că bunurile livrate nu sunt conforme cu contractul, adică au un defect care le reduce valoarea sau capacitatea de utilizare sau bunurile au fost livrate incomplete, cumpărătorul are dreptul de a solicita aducerea produsului într-o stare conformă cu contractul prin repararea gratuită, înlocuirea produsului cu unul nou sau, în lipsa unei astfel de posibilități - returnarea fondurilor plătite pentru comandă.
7. Vânzătorul are dreptul de a solicita clientului returnarea produselor defecte.
8. Produsele create la cererea clientului (personalizate) nu fac obiectul retururilor.
(9) Produsele cu etichete lipite nu pot fi revendicate. Acest lucru se aplică atât modului în care etichetele au fost lipite, cât și modului în care etichetele au fost detașate și produselor care au căzut sau au alunecat după ce etichetele au fost lipite. Etichetele agățate sunt certificate pentru rupere, astfel încât un produs care este agățat pe etichetele agățate în conformitate cu instrucțiunile este sigur pentru utilizare.

 

§ 9 Dispoziții finale

1. În aspectele care nu sunt reglementate de prezentele condiții, se aplică dispozițiile Codului civil sau alte reglementări legale referitoare la funcționarea site-urilor web și a magazinelor online.
2. Wallfluent își rezervă dreptul de a face modificări la prezentele norme.
3. Pe site-urile noastre web, terții plasează informații sub formă de module cookie și alte tehnologii similare pe dispozitivul dvs. terminal (de exemplu, computer, smartphone) și obțin acces la acestea. Aceștia sunt partenerii noștri de încredere cu care lucrăm în permanență pentru a adapta reclamele de pe site-urile noastre și ale acestora, precum și serviciile pe care noi și partenerii noștri de încredere le oferim, la nevoile și interesele dumneavoastră.